2009. május 20., szerda

Még egy

....szép ének.

Magyarul: Ó, áhitat időszaka.......

1.

Ó, áhitat időszaka, Megfáradt lelkem vígasza.

Gyöngéden Istenhez viszel, Hogy gondom Néki mondjam el.

Így könnyít súlyos terhemen, Megváltóm részvétteljesen.

/:Én nem feledlek el soha, Ó áhitat időszaka!:/

2.

Ó, áhitat időszaka: Mikor a mindenség Ura.

Elénk siet, hogy áldja azt, Ki Tőle kér segélyt, vigaszt.

Azt mondja: "Arcomat keresd, az Igém élted napja lesz."

/:Én nem feledlek el soha, Ó, áhitat időszaka!:/

3.

Ó, áhitat időszaka! Ha bús az éltem nappala.

Te felvidítod szívemet, Amíg elérem üdvömet.

Ha összedől porsátorom, és Jézussal találkozom.

/:Én nem feledlek el soha, Ó, áhitat időszaka!:/

2 megjegyzés:

Szakál István írta...

Nagyon szép!

elisa írta...

Nekem is nagyon tetszenek az énekeik.