2009. május 19., kedd

Jézus Krisztus mikor rám talált......

Az elmúlt hetekben többen kérdezték tőlem Magyarországról, hogy ismerem-e ezt az énekcsoportot, akik Románok. Nem ismerem, de amit a fordító program segítségével kideríthettem, (mivel sajnos még nem tanultam meg románul) a nevük talán ez magyarul: Remény és barátok. Ha valaki ismeri őket, esetleg írjon róluk többet. De ezt az éneket, amit ide felteszek ismerem, és nagyon szeretem. Beírom a magyar szövegét is.

1.

Jézus Krisztus mikor rám talált,

Karjaiba zárt, félelmem elszállt.

Békessége tölti már szívem,

Irgalmáról zengem énekem.

Refrén:

Áldom szent neved, nagy szereteted,

Mert kegyelmet adtál nékem,

Próbatételért, áldásaidért,

Téged áldlak Istenem.

2.

Jézussal az élet olyan szép,

Mint a fényes dél, mint a kéklő ég.

Bánat árnya, kétség már nem árt.

Mert a lelkem oltalmat talált.

3.

Tudja meg a széles, nagy világ, 

Jézus megtalált, boldog vagyok már.

Őt szolgálni vágyom szüntelen:

Szent Nevét dicsérje életem.

2 megjegyzés:

iri írta...

Nem ismertem oket,de koszonom hogy hallgathattam,meg a magyar szoveget a dalnak,csak romanul ismertem.

Névtelen írta...

Ez a Román Homecoming!
Nagyon szép igy románul is.
Áldja meg őket az Úr!
Endre.