2009. május 8., péntek

Van 59 perced....?

Akkor mindenképpen nézd meg és gondold át ezt az üzenetet, amit sokan sokkolónak tartanak, mai megkövült, elkényelmesedett, önző keresztény világunkban. Kb. 4 hónapja láttam először, és már akkor nagyon megérintett, és minden gondolatára áment mondtam. Tegnap egy ismerősömnek küldtem el, és újra a szívem mélyéig hatoltak, az itt elhangzott igazságok. Gondoltam felteszem, mert lehet vannak akik nem hallották még. Azt hiszem, ez az evangélium, amire szükségünk van. Nagyon megalkudtunk, és felhígítottuk, az Isten igazságát, és nem tudunk, mert nem akarunk elszakadni, a jelenvaló világ hiábavalóságaitól. "Ne szabjátok magatokat e világhoz"-írja Pál, "Ne szeressétek a világot, se azokat, a mik a világban vannak. Ha valaki a világot szereti, nincs meg abban az Atya szeretete." -írja János apostol. De mi emberek, indokokat gyártunk, kifogásokat keresünk, csak azért, mert a világhoz akarjuk szabni magunkat, csak azért, mert a világot szeretjük. De aki a világot szereti, abban nincs meg az Atya szeretete! Az a keresztyén személy, csoport, gyülekezet, közösség, aki a világgal megalkuszik, és azzal megalkuvásban él, az képtelen annak (világnak) megváltoztatására.  Kedves barátaim, Isten nem változott meg. Az Ő országába való bejutás feltételei sem változtak meg. Őt nem érdeklik a mi kifogásaink, az utolsó napon, semmire sem megyünk azokkal. Szabjuk magunkat a szent igéhez, Isten szavához, mert az Ő országába tartunk, - ha oda tartunk - és oda, csak az Ő feltételei szerint juthatunk be! Ezek a feltételek pedig a Szentírásban ki vannak jelentve nekünk. Szánj 59 percet arra, hogy meghallgasd Paul Washer misszionárius szolgálatát, amit még 2002-ben mondott el egy ifjúsági konferencián, több ezer fiatal előtt, és amit sokan sokkolónak tartottak. Sajnos csak így, 6 részben tudtam feltenni, magyar felirattal. 

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Áldjon az Úr Zsolt.

Kár hogy ez nincs meg magyarhanggal,sokunknak igy kellene kezdeni a mondandót. Remélem sokan elolvassák!
Endre Kelebiáról.

PER ASPERA - AD ASTRA írta...

En is hallotam mar korabban is , de most ujra meghallgattam,es ajanlom mindenkinek szanjon idot es gondolkodjon el ezeken az igazsagokon.Papp L

Névtelen írta...

Paul Washer mennyire igazat mond, nagyon szeretem ot, mar 3eve hallgatom rendszeresen.nagyon tetszik.szokott jonni Romaniaba is neha....