2008. augusztus 18., hétfő

Ő gondol rám

Tegnap, vasárnap délelőtt, vendégeink voltak a gyülekezetünkben Magyarországról, a rákosszentmihályi baptista gyülekezetből huszonketten. Rajtuk kívül még Goroszlóról, Szalacsról, és Sepsiszentgyörgyről érkeztek vendégek, és a gyergyóiakkal együtt, félig megtelt az imaházunk. Együtt szolgáltunk a gyülekezetben, énekekkel, bizonyságtételekkel, és igei üzenetekkel. Erről az alkalomról is, részletes képes beszámoló itt. Délután az istentiszteleti alkalom előtt beszélgettem az egyik vendégünkel, Asztalos Imre nyugalmazott lelkipásztorral, és beszélgetésünk közben egyszer csak veszi a táskáját, és kivesz belőle egy kis fa táblácskát, és ezt mondja:

-Van egy komoly, idős lelkipásztor ismerősöm, aki néha, mikor elmegyek hozzá, ad nekem, egy ilyen kis táblát, és megbíz, hogy ha megyek valahova, és a lélek úgy indít adjam oda. Most jutott eszembe, hogy van nálam most is egy, és én ezt neked adom.

Ő él! Fáradozásotok, nem hiába való az Úrban!

Ha bár az igehely ami alatta van, tévesen lett oda égetve, mégis nagyon fontos üzeneteket kaptam a kis táblával.

1. Tegnap is megtapasztalhattam: Isten különös szeretettel visel rólam gondot, vígasztal és bátorít. /Egyébként idős Zimányi József testvér könyvespolcán láttam még egy ugyan ilyen táblát, egy videófelvételen, csak más igehely volt rajta. Valószínű ő is ugyan attól a testvértől kapta./

2. Minden nap hirdeti nekem, amit nekem is hirdetnem kell: Ő - Jézus - él!

3. Minden nap emlékeztet ezután ha ránézek, hogy nem hiábavaló munka az amit végzek, mégha netán van idő, amikor úgy is látszana. Igenis, nemes és becses elhívásunk van nekünk Istentől!

4. A tábla hátoldala sem üres. Két üzenet is van a hátulján, az egyik egy igehely: Akié a Fiú, azé az élet, akiben nincs meg az Isten fia, az élet sincs meg abban. I.János 5:12 Emékeztet a legfontosabb feladatomra, hogy meg kell ismertetnem az emberekkel a Fiút, hogy életük legyen.

5. A másik egy idézet:

Szertet - végig

Áldozat - vérig

Szolgálat - sírig

Te erősíts meg engem Istenem, hogy elhívásomhoz illően élhessek, végig - vérig, egészen a sírig. Ámen.

Nincsenek megjegyzések: