2008. március 12., szerda

Egy lépéssel tovább

Igaz, tegnap írtam, és azzal fejeztem be a bejegyzésemet, hogy a "Hegyi prédikáció" igei vonatkozásait folyatatom, és ez így is lesz, de ma mégis szükséges, egy más témát beékelnem. A blogomat érintő változás okait szeretném veletek megosztani, hogy érthető legyen mindenki számára. Amikor blogírásba kezdtem, a blogomat Életjelnek neveztem, mert úgy gondoltam ez az elnevezés áll legközelebb a blog jellegéhez, mivel nem mindennapos naplót vezetek, arra gondolva, hogy itt adok magamról időközönként életjeleket,- lásd 2007 október 21. vagy november 29. bejegyzést. Viszont Magyarországon, az Őskeresztény Apostoli Egyház fiataljai, már több éve rendeznek, évenként egyszer, országos, két napos ifjúsági napokat. Ezeknek a rendezvényeknek az elnevezése: Életjel ifjúsági napok. A rendezvény szervezői az elmúlt év végén megkerestek levélben, hogy jónak látnák, ha a blogom elnevezését megváltoztatnám. Mivel a rendezvény látogatói és a blogom olvasóinak egy része azonos, a szervezők nem tartják szerencsés gondolatnak, hogy én is ezt a szót használom, főleg ha némelyek nem tudnák elválasztani, és párhuzamot vonnának a két szolgálat között, a név azonosság miatt. Próbálom megérteni őket....... Levelet váltottunk, imádkoztam, és én megigértem, megváltoztatom a nevét a blogomnak. Bár sokat gondolkodtam, és ez időbe is tellett, vajon mi lenne a legmegfelelőbb elnevezés. Az életem kimondottan olyan szakaszát élem, amikor az Isten vezetésére való hagyatkozást tanulom, és napról-napra megtapasztalom, hogy lépésről lépésre vezet az Úr! Így egyenlőre a blogom új neve LÉPÉSRÖL-LÉPÉSRE, és azokról a lépésekrő fogok majd egy-egy bejegyzésben jelentkezni, amelyekre eljutottam, megértettem vagy átéltem, és másoknak is hasznára lehet. Kívánom Isten áldását a magyarországi Életjel rendezvény szervezőinek munkájára, szolgálatára, életére. Megköszönöm a türelmüket, amit felém gyakoroltak. Békességetek legyen az Úr Jézus Krisztusban!

Egy nagy lépés Attila életében!
Hálás szívvel Isten felé, írom a következő sorokat. Talán karácsonykor kezdődött, amikor a gyülekezetünkben egy evangelizációs karácsonyi alkalom volt, egy alapítvány gondozottjai és meghívott vendégekkel. Ott volt egy fiatal ember, akinek szklerózis multiplex betegséggel kell együtt élnie. Kamerával a kezében vette az alkalmat videóra, majd készített is róla egy dvd lemezt. Januárban eljött egy vasárnap délelőtt a gyülekezetünkben, és akkor közelebbről is megismerhettem Mezei Attilát. De ami még több az Úr Jézus is megszólította őt, és január végétől rendszeresen jár a gyülekezetünkbe. Isten azóta munkálja az Ő szívét, Attila szívében pedig mint a tavasz első napsugarai, egyre melegebben süt, és vílágít Isten mennyei fénye. Vasárnap már ő maga bizonyságot tett Isten hatalmáról a gyülekezetben, ahogyan a múlt héten megerősítette hitét, és kijelentette magát Attilának. Le is írta ezt a bizonyságtételét, és ajánlom mindenki figyelmébe a gyergyói gyülekezet vendégkönyvében (előbb a 7. majd utánna a 6. bejegyzés hozzá)! Ma is vannak csodák!! Olvassátok el itt! Különösen ajánlom azoknak, akik a számítástechnika területén tájékozottak, és szakmai tapasztalattal rendelkeznek. Lássátok Isten minden eszközt igénybe tud venni, hogy hatalmát bizonyítsa. Mert neki adatott minden hatalom mennyen és földön! Ezek mellett, Attilát még az Úr arra is indította, és felhasználta, hogy az utóbbi hetekben, egy nagyon tartalmas és kreatív weboldalt készítsen a gyülekezetünk részére. Azt is ajánlom mindenkinek figyelmébe. A Gyergyói gyülekezetről itt! Minden dicsősség a Krisztus Jézusé!!!



Mezei Attila karácsonykor a kamerával.

A héten is több helyen vannak evangelizációs napok, így Sepsiszentgyörgyön és Micskén is. Kérlek imádkozzatok, hogy ne szóljon Isten igéje hiába!

U.i. A magyarországi Életjel szervezőktől kaptam visszajelzést, így a bejelentkezési címemet a hozzájárulásukkal megtartom, ami továbbra is: http://eletjel.blogspot.com/ Köszönöm nekik is, mert így nem kell új blogot indítanom.

Nincsenek megjegyzések: