2008. február 25., hétfő

Megdöbbentő

Kívánok Istentől megáldott hetet mindenkinek!
Lehet többen olvastátok azt a megdöbbentő megjegyzést, amit a blogomra kaptam 22-én. Eddig bárki szabadon küldhetett megjegyzést a bejegyzéseimre, de szombaton amikor észleltem a bajt, ezt meg kellett változtatnom. Mostantól csak moderált, (miután elolvastam a bejegyzést és jóváhagytam jelenhet meg nyilvánossan) bejegyzések lesznek a blogon, így nem jelenik meg azonnal a megjegyzés csak engedélyezés után. Miért van erre szükség? Úgy látom az ellenség, aki Krisztus és minden benne hívők ellensége, a blogolás szolgálatát sem kíméli a támadásoktól. Történt ugyanis, hogy a február 18-án írt bejegyzésemre, egy Isten tagadó, Isten ellenes, sátánista, trágár szavakat tartalmazó, Isten létezését és hatalmát megkérdőjelező megjegyzés érkezett. Hú, még leírni is borzasztó ezeket a kifejezéseket. Kb. 21 óra hosszat volt olvasható ez a megjegyzés, így bárki aki olvasta, törölje ki az emlékezetéből is. Én is töröltem az aznapi bejegyzést a megjegyzéssel együtt, majd a bejegyzést újra bemásoltam.Fel kell készülni arra, hogy így is támadások érhetik azokat, akik a bizonyságtétel, vagy bármilyen Isten országát és Krisztus gyülekezetét építő írásokat jelentetnek meg. Ez mindenképpen bizonyítéka annak, hogy a blogírás hasznos, építő szolgálat és eszköz lehet Isten kezében. Sőt, én magamról tudom, hogy többször erősített meg és buzdított egy-egy testvérem blog bejegyzése, és másoktól is hallottam hasonló bizonyságokat. Éppen ezért lett és lesz az ellenség célpontja. Minden blogot vezető és író testvéremnek javaslom, hogy legyen ellenőrzött a megjegyzések megjelenítése. Az Úr Jézus Krisztus kegyelme, ereje és védelme legyen velünk, hogy ellene állhassunk, az ördög minden támadásaival szemben!

Nincsenek megjegyzések: