2009. december 11., péntek

Zsoltár - Hang

Ezelőtt közel három éve történt, amikor Veress Efraim testvérem, közzétette a blogján, Isten, hogyan vezette, és értette meg vele, el kell hagynia Barótot, és Érszöllősre kell költöznie. Ugyan abban az órában, ketten küldtünk kommentet a bejegyzésre, két Novák, a világ két távoli pontjáról, egyik Magyarországról (én), és József testvérem Amerikából, Alhambrából. Egy következő bejegyzésében öccsének nevezett, ami nekem jól esett, de nem vagyunk rokonok, legalábbis nem tudunk róla. Azt hiszem, akkor hallottam először Józsefről. Másfél hónappal ezelőtt, pedig alkalmunk volt személyesen is megismerni egymást, a nagyváradi, Magyar Baptista lelkipásztorok világtalálkozóján. Egy alázatos, hívő Isten szolgáját ismertem meg Józsefbe, akivel, bár rövid időt tudtunk együtt tölteni, beszélgetni, mégis közel kerültünk egymáshoz. Bár tudomásom szerint, csak névrokonok vagyunk testszerint, de hamar kiderült, vér rokonok is vagyunk. Őt is engem is a Jézus Krisztus drága vére mosott meg minden bűneinkből, és pecsételt el örökre! Áldott legyen az Isten, aki fiaivá tett, és megajándékozott egymással bennünket. 

Ma külön öröm volt, amikor rátaláltam testvérem blogjára, és láttam, hogy milyen tartalmas oldalt készít. Ajánlom mindenkinek itt is Zsoltár - Hang elnevezésű oldalát, és a bloglistába is betettem. Fakasszanak ezek a Zsoltár - Hangok, Isten iránti vágyakozást, bűnbánatot, szabadulást, dicséretet, magasztalást, megújulást az olvasók szívében. Kívánom, Istenünk nagyon áldja meg itt, a világhálón végzett, valamint minden más, szolgálati területen rá váró szolgálatait.

Nincsenek megjegyzések: