2009. november 7., szombat

Újra itthon

Az elmúlt héten pénteken késő este, a tervezettnél hosszabb magyarországi tartózkodás után, hazaérkeztünk apósommal, aki egy néhány napra ellátogatott hozzánk. Az autómat sikerült megjavítani, azóta is jól múködik, és reméljük ez így is marad. Nagy javítást kellett végezni rajta. De az Úr kegyelmét látom abban, hogy a hosszú utazás alatt, nem állt meg, csak amikor megérkeztem Kecelre. Az ott tartózkodásom ideje alatt, megvoltak a bibliaiskolai záróvizsgáim, amit az Úr kegyelméből, sikerült. A záróvizsga írásbeli(Máté és János ev.) 4-es, a szóbeli (Zsoltárok könyve) 5-ös lett. Magyarországon az osztályzatok 1-5 ig vannak, míg Romániában 1-1o-ig. Szombaton és vasárnap az Életháznál szolgáltam. Áldott alkalmaink voltak. Ezekről bővebben itt olvashatsz. 

Volt még alklamam találkozni, beszélgetni, imádkozni testvérekkel, valamint egy áldott kedves alkalmat tölthettem Súron, testvéri közösségben. Haza érkezve sok feladat várt rám, amelyeket az elmúlt héten próbáltam elvégezni, és amit nem tudtam, azokat a következő napokban kell pótolni. Jó volt újra együtt lenni a testvérekkel Gyergyóban és a körzetben. 

Áldott vasárnapot kívánok mindenkinek! 

"Boldogok, a kik lakoznak a te házadban, dicsérhetnek téged szüntelen!"

Nincsenek megjegyzések: