2008. április 4., péntek

Csodaszép........

Tegnap találtam meg, a sámsoni Baptista fiatalok pengetős zenekarának egy szép énekét, Papp László lelkipásztor feleségének, Erzsikének a blogján. Nagyon tetszik, és felteszem ide a videót, és a szöveget is.

1. Csodaszép látvány ha kél a hajnal, és mikor a nap leszáll, De még annál is csodásabb nékem, szeret Jézus, ez örökké áll.
Kar: Nekem Jézus oly csodás, szebb mint e nagy világ. Szeme áldón néz reám. Nála szebb nincs senki más.
2.Csodaszép látvány a tél a nyár is. Vagy éjjel a csillag fény. De még annál is csodásabb nékem, Uram kegyelmét elnyertem én.
Kar: Nekem Jézus...
3.Csodaszép mestermű minden ember, és nincs hozzá fogható. De még annál is csodásabb nékem, Örök életet ad Megváltóm.
Kar: Nekem Jézus..



És még egy szép ének a Sámsoniaktól.

Nincsenek megjegyzések: