2008. február 5., kedd

Újultak- gyógyultak

Isten áldjon meg! Ezt a bejegyzésemet most Magyarországról írom, két kézzel! Már másik blogokon olvashattátok, vagy esetleg hallhattátok, hogy az elmúlt héten szerdán elestem és megsérült a vállam. Egyik testvérermet vittem haza, és amikor szálltam ki az autóból, estem egy nagyot. Akkor még a fájdalmat nem éreztem olyan erősnek, csak percekig szédültem, meg nehezebben kaptam levegőt. Lajos testvérem mindjárt mondta is, hogy elvisz az orvoshoz, de én inkább haza mentem, és gondoltam lefekszem és kipihenem az esést. De amikorra haza értem olyan fájdalmam volt, hogy hívtam is Lajost, menjünk nézessük meg a sürgősségin. Amikor megvizsgáltak, és diagnosztizálták, hogy kitörött egy kis darab csont a vállamból, és a kitörés mellett van egy repedés. Hát éppen nem a legjobb hír volt mert egy 11 napos útra kellett indulnom pénteken. Péntek, szombat, vasárnap Érszöllősre evangelizációs alkalmakra, hétfőtöl egy hétre Magyarországra, ahol három napot bibliaiskolában kell lennem. Csütörtökön este a feleségem vitt el Kisgalambfalvára evangelizációra, majd pénteken reggel a kisebbik fiam Dániel, aki segített az öltözködésben, és fájdalomcsillapítók kiséretében elindultunk Érszöllösre, majd onnét Magyarországra. Az Úr kegyelméből megérkezhettünk Krasznára, ahol néhány perc tartózkodás után, Efraim testvérem átvette a vezetést, mivel Ő az autóját ott hagyta szervízben. De nem úgy kellett eljönnöm Érszöllösröl, ahogy oda érkeztem. Szombat délután mikor imádkozni félrevonultam, megerősített az Úr, és a kezem amelyik előtte mozdulni sem akart, amint felkeltem a térdeimről elkezdett mozogni. Mondtam is rögtön a testvéreimnek nézzék már, mi történt velem,. Csodálkozva adtunk hálát a csodáért. Előtte (péntek) este még Gombos Miklós testvéréknél a vacsora közben kellett kérnem egy erős fájdalom csillapítót, de szombaton délutántól nekem arra már nem volt szükségem. Áldott legyen az Úr neve! De nem ez volt a legnagyobb csoda a hétvégén, és ezért még hálásabb vagyok! Az , hogy több ember szívébe eljutott az evangélium üzenete, és a lelkek gyógyulhattak, újulhattak meg. Attól nincs nagyobb dolog mint amikor valakinek a szívét veszi kezébe a gyógyító Mester. Nagyon áldott időt éltem meg Érszöllősön, és azt is megértettem, hogy ez az evangelizáció értem is volt. Az ott eltöltött idő alatt, Isten megláttatott velem az életemben gyengeségeket, hiányosságokat, sőt még olyan dolgot is amit rendeznem kell. Kérem az Urat erősítsen, tisztítson, neveljen. Jó, hogy Ő foglakozik velem.Hétfőn indultunk tovább Magyarországra, és már a tegnap estében is volt több, áldott beszélgetésem, ima közösségem az itteni testvérekkel. Legyen áldott mindenért az Úr Jézus neve!!

Nincsenek megjegyzések: