2007. október 31., szerda

Miért...............?

Miért hogy blogírásba kezdek? Nem tudom most még biztosan állítani, hogy ezért, vagy azért, de mégis van egy belső indíték, ami arra késztet, hogy tegyem. Én személyesen sok áldást, bátorítást, figyelmeztetést, imatémát, információt nyertem mások blogjain megjelenő, bizonyságokon, igei gondolatokon, megtapasztalásokon keresztül. Valóban, ahogyan többen is megfogalmazták, ez is egy szolgálati lehetőség. Lehetőség arra, hogy egymás hite álltal épüljünk, vagy éppen egymásért imátkozzunk. Néhány hónappal ezelőtt, már mondtam Veress Efraim testvéremnek- barátomnak, hogy már csak azért is belefogok a blogírásba, mert így többen imátkoznak majd értem, mint mondta, hogy érte is -köztük én is gyakrabban- mióta a blogot vezeti. Ezért is. Magamról nem gondolom, hogy nagyon érdekes lennék másoknak, de ha mégis valakit érdekelnek azok a gondolatok amit Istentől nyerek, vagy ha a velem történt dolgok, tanulságosak lehetnek, vagy csupán csak meg akar tudni rólam valamit, itt megtalálhatja, amit megosztok, megoszthatok mindenkivel. Tehát mint a blog címe is mutatja, itt szeretnék életjeleket adni magamról, melyek az új életem jelei Krisztusban. Meg aztán egy napló is lesz ez, amiben benne lehet a múlt, /mint pl. hogyan tértem meg/ a jelen történései, és a jövő reménységei! Még valami: add Uram, hogy mások is épüljenek az itt leírtakból.
Az elmúlt napokban, egyre inkább, erősödött bennem, a gondolat, hogy kezdjek bele a blog írásba. Feltettem a kérdést, ami a cím is, hogy miért? Amint ezen gondolkodtam, átlépve az indítékon, sok miért fogalmazódott meg bennem. Ezeket egy kis vers formájába leírtam és ide tettem. Ezzel zárom, nyitó blogbejegyzésem! Ha elolvassa valaki, imátkozzon értem.

Miért...............???

Miért........ e nagy szeretet, amely Istentől árad felém, nem érdemlem én.
Miért........ a kegyelem, mely hordozza életem, tudom nem érdemlem.
Miért........ hogy életét értem is adta, legbűnösebbért.
Miért........ a türelem, mely nem mondta még, hogy elég.
Miért........ az erő, mely éltető, mi megújul bennem.
Miért........ a sok jó, mi körülvesz engem.
Miért........ az igéret, amely örök életet igér.
Miért........ az üdvösség, mely hit álltal az enyém.
Tudom, nem érdemlem, nem érdemlem nem,
Mindez csak Kegyelem, Kegyelem, Kegyelem!!!!
De boldog vagyok, mert már az Enyém!
Krisztussal örökké élek én!
Ő nem kért sokat, csak a bűnös szívemet,
S ajándékba adta nekem mind-mind ezeket.
De nagy árat fizetett ezért, az életét adta értem,
Én mit adhatnék Uram........ döntöttem, legyen Tiéd az életem.

Nincsenek megjegyzések: