2009. október 2., péntek

Ha valaki tud segíteni

Bár nem tűnt valószínűnek, mégis egyre inkább úgy látszik, hogy Isten lehetővé teszi, hogy több mint egy hétre távol legyek Gyergyótól. Bár nem mintha, ez nekem kívánságom lenne, mert én nagyon jól érzem itt magam. Tudom és érzem is, hogy nekem minden egyéb másnál, az itteni gyülekezet(ek) a legfontosabbak, és ezt szívemen is viselem, és ez így jó. Nem is könnyen tudok én elmenni, mivel egyenlőre, - (mert imádkozunk lelki munkatársakért) - csak én vagyok aki szolgál a körzetben. Így, ha én elmegyek, akkor valakinek jönni kell helyettem, aki a szolgálatokat elvégzi. Nagyon meg kell fontolni minden olyan meghívást, vagy programot, ami az istentiszteleti időkkel egybe esik. Az Úr ide helyezett, most ez a prioritás. Mivel majd október 23-24.-én lesznek a záróvizsgáim a bibliaiskolában, amit az elmúlt három évben végeztem el Magyarországon, így erre az időpontra, ott kell lennem. De ugyan ezen a héten, 19-21-ig lesz Nagyváradon az erdélyi Magyar Baptista lelkipásztorok találkozója is, így ha az Úr megsegít és élek, akkor szeretnék oda is eljutni. Tehát már hétfőn útra kelek, sajnos csak egyedül, mert a feleségem itthon kell maradjon a gyermekekkel, meg a misszióban addig is helyt kell állnia (vendégvárás, vendéglátás, imaház rendben tartás stb.). Itt lenne viszont egy kérdésem: A lelkipásztori találkozó szerdán napközben befejeződik, és én akkor megyek tovább Magyarországra. De azon az estén lesz Debrecenben a Gaither koncert, és arra gondoltam, hogy ha már ott megyek el, szívesen meghalgatnám őket. Viszont nem találok jegyet már. Ha valaki tudna nekem jegyet intézni, vagy valakinek van valami oknál fogva plusz ticket a birtokában, szívesen átveszem. Ha az Úr akarja, ott leszek. Itt is vagy a novak@n-tel.hu email címen is lehet üzenetet hagyni. 

Legyetek áldottak!

Nincsenek megjegyzések: