2008. november 25., kedd

Mint a kisgyermek

"És előhíván Jézus egy kis gyermeket, közéjök állítja vala azt,
És monda: Bizony mondom néktek, ha meg nem tértek és olyanok nem lesztek mint a kis gyermekek, semmiképen nem mentek be a mennyeknek országába." Máté 18:2-3

"Mert nem szégyenlem a Krisztus evangyéliomát; mert Istennek hatalma az minden hívőnek idvességére........" Róma 1:16

Ezek az igék jutottak eszembe ma, amikor a kislányom Renáta (4 éves) hazajött az óvodából, és elmondta, hogyan tett bizonyságot az óvónéninek. Renátáék csoportjába, vásároltak egy cd lejátszót, és azóta különböző nótákat, és dalokat hallgatnak rajta. Renáta észrevette, hogy ezekben olyan szavak vannak amilyeneket mi nem szoktunk használni, és az énekek sem az Úr Jézusról szólnak. Tovább nem tűrhette az ilyen magatartást, és ma elérkezettnek látta az időt, hogy előálljon, és letisztázza az óvónénivel ezt a kérdést, valahogy így:
- Óvónéni, többet ne hallgassunk ilyen énekeket, mert akik ilyeneket hallgatnak azok a pokolba jutnak.
- Meg apukám is megmondta, hogy aki azt énekeli, hogy "csalfa vagy", meg hazudik, az is a pokolba fog jutni.
- És aki nem hisz az Úr Jézusban, azok is a pokolba jutnak, és nem a mennybe!
Hát, elgondolkodtam. Milyen szomorú, hogy a felnőttek nem mernek sokszor, még annyit sem vállalni, mint egy 4 éves kisgyermek.
Te milyen bizonyságtevője vagy az Úr Jézusnak?
A vasárnap reggeli igeszolgálatban, a Róma 1 részéből, éppen Pál apostol bizonyságtételre való készségéről beszéltem, és imádkoztunk, hogy segítsen az Úr bennünket is, hogy hasonlóképpen legyen a mi életünkben is.
Pál azt mondta:
- köteles vagyok, mindenki felé (14)
- kész vagyok, az evangéliumot hirdetni (15)
- nem szégyenlem, a Krisztus evangéliumát (16)
Uram én is azt szeretném, hogy az életemben mindég így legyen. Könyörülj, rajtam! Ámen.

Nincsenek megjegyzések: